⎝⓿⏝⓿⎠ آرمین فان⓿⏝⓿
اینجا همه چی در همه!!!!!!!!
درباره وبلاگ


سلام به وبم خوش اومدید نظر یادتون نره (هر کی توی این وب نظر نده کچل میشه)♥

پيوندها
دختری از قوم مغول
دوست دارم با کدوم ل نوشته میشه...!!!؟؟؟
ویدا
♥♥ اگه عاشقی.......♥♥
The best EMO
...مسافر مهتاب...
عاشقانه ها
★ایستگاه عشق★
کلبه تنهایی من
نوشته های جالب دخترک
♀★••★♥Al0Ne G!rL♥★••★♀
nice- pic
پسری تنها و دل گرفته
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان من یه پسر تنهام و آدرس rmintanha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 389
بازدید کل : 50572
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 102
تعداد آنلاین : 1



خدمات وبلاگ نويسان-بهاربيست

Powered by : 2khali.blogfa.com

Untitled Document
دریافت کد خوش آمد گویی



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد ماوس

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


نويسندگان
آرمین

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 20:4 :: نويسنده : آرمین

گلچین جدیدترین و خنده دار ترین پَ نَ پَ


 رفتم بانک به کارمنده می گم : ببخشید شما صندوقدار هستید ؟

میگه پَ نه پَ ! هاچ بکم !

 

 

ه دخترعموم که ۵ سالشه میگم : دخترا موشن مثه خرگوشن !
میگهپَ نه پَ همه مثل شما پسرا گاو گوساله ایم !
اصلا یه وضعی شده به خدا !

 


گدا : دستشو دراز کرده به مرده !
مَرده میگه : پول بدم ؟

گدا می گه : پَ نه پَ بزن قدش !

 

رفیقم اومده خونمون ! وضو گرفته میخواد نماز بخونه ! می پرسه قبله کدوم طرفه ؟!
میگم : میخوای نماز بخونی ؟!

میگه : پَ نه پَ میخوام دیش ماهوارتو تنظیم کنم !

 

 

رفتم ماشینو از پارکینگ بگیرم یارو میپرسه میرید داخل ؟
میگم پَ نه پَ دیگه مزاحمتون نمیشم فقط به ماشینم بگید من دم در منتظرشم !

 

  ایستک خریدم ، در باز کن رو دادم به دوستم ، میگه : با این بازش کنم ؟!


میگم پَ نه پَ ! روش راست کلیک کن ! اوپن ویت رو بزن ! با اینترنت اکسپلور بازش کن !

 

تو اتوبان داشتم با ۱۶۰ تا سرعت میرفتم ، کنترل نامحسوس ناغافل خفتم کرد ، زدم کنار، طرف گفت : کارت ماشین گواهینامه ، مدارک رو بش دادم گفت : این گواهینامته ؟


گفتم پَ نه پَ این علامت مخصوص حاکم بزرگ می تی کمانه ،احترام هم نمیخواد بذاری، فقط جانه هرکی دوست داری مارو بیخیال شو !
یه لبخنده ناجوری زد گفت : این که اعتبارش تموم شده ، تمدیش نکردی ، نه ؟
گفتم چی ؟ گواهی نامه رو میگی ؟
گفت پَ نه پَ علامت مخصوص حاکم بزرگو میگم ، حاکم بزرگ پاشو مهر نکرده !
جناب سروان بشینید کناره آقای می تی کمان ، ماشین رو ببرید پارکینگ !

 

حموم بودم ، مامانم می زنه به در می گم بله ؟ می گه حمومی ؟

میگم پَ نه پَ اینجا لندنه ، صدای منو از رادیو بی بی سی می شنوی !
میگه : در زدم بگم مهمونها اومدن دختراشون هم رفتن تو اتاقت داران با کامپیوترت کار میکنند ، لباس و حوله ات رو هم از پشت در برمیدارم که امشب رو لندن بمونی تا درک و فهم درست جواب دادن رو یاد بگیری ، آها یه چیز دیگه احتمالا آبگرمکن رو هم خاموش میکنم !!


 

 داشتم تلویزیون میدیدم .
بعد مادر بزرگم اومده کانال رو عوض کرده بعد به من میگه داشتی میدیدی ؟!
گفتم پَ نه پَ داشتم گرمش میکردم تا شما بیای ببینی !

 

تو فرودگاه دارم با رفیقم حرف میزنم یارو داره رد میشه میپرسه : شما ایرانی هستین ؟
می گم : پَ نه پَ ما چینی هستیم فقط روی ما فارسی ساز نصب کردن !

 

 

میخوایم بریم خونه جدیدمون ، مامانم میگه این همه اثاثو باید با کامیون ببریم ؟!

میگم: پَ نه پَ راست کلیک کن ، کات شون کن ، برو تو خونه جدیده پیست کن !



نظرات شما عزیزان:

مونا
ساعت16:49---2 فروردين 1391
دستت درد نکنه که شمارمو به همه دادی من هم شمارمو عوض کردم
شماره ی جدیدم هم فقط مریم جون داره با چند تا ادم باوفا


kimia
ساعت0:17---26 اسفند 1390
salam khaste nabshin ghalebe webetun kheili ghashange movafagh bashin

eli
ساعت2:00---12 اسفند 1390


mahsa
ساعت14:47---27 بهمن 1390
upeto didam.
ba mazze bud


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: